Politica de retur

  1. Ambalarea produsului / produselor
  2. Ne trimiți un e-mail pe office@semintegazon.ro conținând:
  • Număr comandă
  • Dată comandă
  • Nume și Prenume
  • E-mail
  • Telefon
  • Banca
  • Beneficiar
  • Cont bancar
  • Data solicitării
  • Motivul solicitării:
  • Doresct înlocuirea produsului
  • Produsul nu a fost comandat
  • Produsul are defect
  • Alte motive (menținonați motivele)
  1. Atașarea unei copii xerox a facturii / chitanței emise de SeminteGazon.ro
  2. Trimiterea coletului la adresa sediului social: Nojorid, Nicolae Iorga 18, Bihor, Romania
  3. După trimiterea coletului ne veți informa pe office@semintegazon.ro


I. Returnarea produselor

Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
1. Coletele prezintă deteriorări severe
2. Produsele au fost livrate / facturate greșit.

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

3. Produsele prezintă defecte de fabricație
4. Produsele au mărimi eronat comandate de către Client
5. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului / produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Clientului.

6. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

II. Renunțare la cumpărare

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul solicitații unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. Compania noastră va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții: în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la primirea lor.
Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea / înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnării / înlocuirii a produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare / înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
În funcție de comportamentul clientului companiei noastre își rezervă dreptul de a își selecta clientela.
NOTA: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificate de garanție etc.). În momentul efectuării unei comenzi on line pe site, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus. Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil și Comercial.


Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru pentru articole exclusive. Fără spam, promitem!

CONȚINUTUL NU ESTE DISPONIBIL PENTRU IMPRIMARE...